Algemene Ledenvergadering 2020

• 24 oktober 2020
Beste (ouders van) leden,

Dinsdag 27 oktober staat de Algemene Ledenvergadering (ALV) gepland. In verband met COVID-19 vindt dit op een andere manier plaats dan voorgaande jaren. De ALV houden we digitaal, aanvang 20:30u.

bijgevoegd:

Om de vergadering in goede banen te leiden, vragen we jullie het volgende:

• Meld je aan als je bij de ALV aanwezig bent: secretariaat@volleybaldalen.nl. Doe dit vóór 24 oktober. We sturen je daarna een link en instructies voor de vergadering. Om het mailverkeer te beperken, liefst één mail met aanmeldingen/namen per team; de uitnodiging krijg je wel individueel.
  • Heb je vragen/opmerkingen over de notulen van afgelopen jaar en/of het concept jaarverslag; mail deze vóór 24 oktober naar secretariaat@volleybaldalen.nl. Dan kunnen we deze vooraf alvast bundelen en beantwoorden tijdens de vergadering. Ook als je niet aanwezig kunt zijn, mag je gerust vragen en/of opmerkingen insturen. De antwoorden nemen we in de notulen op en na afloop van de vergadering per mail delen.
  • Er komt een bestuurswisseling. Heb je bezwaren, laat het dan vóór 24 oktober weten (secretariaat@volleybaldalen.nl). Franka Bakker (secretaris) treedt af, Ramona Haak-v/d Berg treedt toe (secretaris), Nicole Renkema treedt toe (algemeen bestuurslid), Lonneke Maatkamp (nu algemeen bestuurslid) neemt het penningmeesterschap op zich. Heb je zelf interesse om bestuurslid te worden, laat het dan ook gerust weten.
Op deze manier hopen we de vergadering vlot en informatief te laten verlopen. Heb je achteraf en/of op basis van de notulen vragen, dan kun je deze tot 4 november kenbaar maken. Die vragen zullen we binnen een week beantwoorden, zo gewenst per mail, telefonisch of digitaal.

Helaas geen gezellige pubquiz als afsluiter dit jaar. Hopelijk kunnen we later dit seizoen een leuke avond plannen!

We hopen jullie online te zien de 27e!