Email problemen

  • 2 november 2016

Van verschillende kanten vangen wij op dat er leden zijn die zelden of zelfs helemaal geen mails ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Hier willen we graag wat aan doen. Zodat alle leden en/of “ouders van” op de hoogte blijven van het laatste nieuws, diensten-wijzigingen of andere belangrijke berichten die via de mail verstuurd worden.

Wat zijn de problemen en hoe zijn die te verhelpen?

Veel voorkomende problemen zijn;

Dat mails wel naar het juiste mailadres verstuurd zijn maar niet aankomen.
De kans is groot dat jouw mailbox de mails ziet als spam en niet toelaat. Dit komt omdat wij mailen via een hosting-netwerk.
In veel gevallen is dit op te lossen door de mailadressen waar vanuit gemaild wordt toe te voegen in je contactenlijst van je mailbox.
Dit kunnen wij niet voor je doen dit zul jezelf moeten doen.

De lijst met mailadressen die door volleybaldalen worden gebruikt vind je in het contactpersonen overzicht

Een tweede veel voorkomende oorzaak is veranderingen in mailadressen.
In de loop van de jaren wil er nog wel eens een mailadres veranderen. Als de verandering niet is doorgegeven kan het zijn dat bij ons alleen dat ene verouderde mailadres bekend is. Als je denkt dat dit het geval is vul dan hieronder het contactformulier in.

Heb je een ander probleem met het ontvangen van de mails of andere vragen met betrekking tot de mailadressen? Ook dan kun je het contactformulier invullen en we zullen de problemen zo snel mogelijk oplossen.

Vanuit onze kant proberen wij de mailadressen van leden zo goed mogelijk up to date te houden. Wij vragen dan ook veranderingen door te geven aan: ledenadministratie@volleybaldalen.nl en/of webmaster@volleybaldalen.nl

Contactformulier E-mail problemen

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht